:@

varför tog jag bort gamla bloggen? gaaaah ni fattar inte hur mycket jag ångrar mig! jag har liksom ingenting att skriva någonstans.......... aaaaaarg. hej på er förresten. trevlig början känner jag! och ännu trevligare att det inte är någon som läser det här. men jag har bestämt att det här ska bli världens bästa blogg! så småning om asså.. när jag nån gång orkar ta bilder. jag vet att alla tänker, hur svårt kan det vara? och om man heter madeleine och har en mycket hög svårighetsgrad att bli bra på kort så är svaret: väldigtväldigt svårt! så, då var det avklarat. det kändes skönt att få skriva känner jag, annars hade jag vart tvungen att skrika och det hade nog inte uppskattats.. okej jag säger så här. imorgon MÅSTE jag ta kort. eller jag ska försöka i all fall. och blir dom bra så är det tummen upp. puss på er så länge! eller ah på mig eftersom jag är den enda som läser bloggen.....



okej det är alltså möjligt att vara sådär cool som på bilden.



Kommentarer
Postat av: nathalie

haha, älskar bilden!

2010-08-27 @ 15:55:40
URL: http://www.evenifyouloveme.devote.se
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

gillar bilden , jhehe :D

2010-08-31 @ 18:06:36
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0