hejhopp:D

haha mycket vacker hej måste jag säga! ska snart iväg och träna, men satt mig vid datan ett tag, kom hem ganska nyss från skolan. och jag ska fixa designen, snart när jag orkar med alla fula koder och skit. idag har det inte hänt mycket alls förutom att jag vart akutsugen på kycklingrulle och tvingade didrik att dela en med mig eftersom ingen annan ville det. fast det blev himla kladdigt, spillde sås över hela min och olivias byxor haha! nej nu fan blev klockan mycket, glömmer alltid bort tiden, måste sticka iväg till grannen som skjutsar mig och dom andra till träningen. puss på er.
en gammal klasskompis hade hittat dom här bilderna, när kan dom vara ifrån, femman kanske? åh vad jag saknar den klassen!

Kommentarer
Postat av: caiza

fin header :)

kika gärna in på min blogg ^^

2010-09-02 @ 17:01:57
URL: http://caizawidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0