jag blinkar till, tårar kan jag vara utan.

hej, kom hem ganska nyss, har vart och tränat. vi sprang, planerna är vattensjuka igen.. idag gick de inge vidare bra, ont överallt från helgen så benen kändes som dom skulle vika sig. men jag tog mig runt plus att jag klarade att springa i den dumma,dumma backen! kände mig lite småduktig då haha! nu sitter jag och pluggar både franska och so till imorgon, inte jätte kul. sen har jag matte också, och fysik och kemi... jag är väldigt trött just nu, på allt. känns lite jobbigt bara. så om jag inte skriver kan det vara därför, eller så är det för att jag tränar väldigt mycket just nu. och så har jag massa matcher och sånt. jag kan inte ens förklara hur mycket jag vill ha helg och bara få ligga i soffan! ska försöka göra bloggen lite roligare med bilder och sånt, men jag är inte en sån som har kameran med mig överallt, men jag får väl försöka! så länge kanske de kommer upp nån lite små gammal bild. men nu måste jag fortsätta plugga. ha det bra.
här är en bild från när jag var i Danmark med fotbolls laget. jag och mina fina vänner, trötta efter att ha rest i nästan 12 timmar!

Kommentarer
Postat av: Lina

åh vad du är fin!

2010-08-30 @ 20:59:45
URL: http://linaeliasson.webblogg.se/
Postat av: sandra

Tack så mycket vad glad jag blir! :)



Din blogg är också riktigt fin!!

2010-08-30 @ 21:45:29
URL: http://puekker.blogg.se/
Postat av: emma

ÅÅ finaste bilden , har en finne på näsan oxå

2010-09-07 @ 21:44:51
Postat av: madeleine

därav handen eller?^^

2010-09-07 @ 21:52:08
URL: http://justmadeleinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0