dag 1, om mig

ska testa det här, jag har ju ändå ingenting att skriva om så det är värt ett försök!
jaha okej, om mig. jag heter madeleine johansson, är 14 år och bor i örebro. här har jag bott i hela mitt liv, men flyttade från karslund ut till världens ände ekeby almby för ca 10 år sen. på fritiden spelar jag fotboll och volleyboll så jag tränar runt 4 gånger i veckan plus matcher. annars pluggar jag, träffar mina vänner och sitter här vid min allra bästa vän datorn. öhm vad kan man mer skriva? jo jag har världens bästa vänner, och då menar jag inte datorn, och världens bästa pojkvän. jag älskar musik och favorit artisterna är, håkan hellström, tokio hotel, kent, broder daniel lars winnerbäck och melissa horn. vad mer? jo jag är extremt dålig på att uppdatera bloggen och extremt dålig på att skriva om mig själv! jag är nog en ganska vanlig tjej helt enkelt, älskar att skratta och är glad nästan jämt! hmm tror jag får skriva mer imorgon om min bästa vän, känns som att det är lite lättare!

Kommentarer
Postat av: emmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jag älskar dig också!<3<3<3

2010-12-05 @ 20:00:43
URL: http://eemmacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0