dag 11, den här veckan

oj haha. ja nu ska vi se hur bra mitt minne är lallaaaaaa. i måndags tränade jag som vanligt. träffade kanske didrik innan också? antagligen. på tisdagen träffade jag didrik igen tror jag haha och på onsdagen också, eller då var vi nog på stan också, just jo vi var på stan med felix och köpte tomtelvor och åt på mcdonalds. på torsdagen åkte jag till paula, men hade feber så fick inte träna, åkte till didrik en stund innan pappa kom och hämtade mig, efter som bussarna har svårigheter med att åka till ekebyalmby. på fredagen skulle vi ha disco med klassen. men eftersom våran klass är som den är och aldrig har tur kom det typ 8 st och alla drog. det blev en super klassfest istället med idolmys och godis! i lördags var jag på julbord med didrik och så var han här resten av kvällen. idag har jag vet på marieberg, fixat julklappar och för en stund sen åkte didrik hem! haha jag kom ihåg allt, amazing! blev en himla massa didrik här kände jag, äh han är så söt så jag står ut med att träffa honom! föresten drar han till vietnam på tisdag och jag kommer få vara kvar här i 15 minus. inte okej. nä nu ska jag ta och göra mig iordning. xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0