dag 16, det här får mig att gråta

många saker, jag är ganska känslig av mig. jag är glad 99 gånger av 100 men alla måste gråta och må dålig ibland, det är inte mer än mänskligt. jag gråter över skitsnack, och folk som ljuger, som snackar massa dom lovat att inte göra. det är de värsta jag vet särskilt när det är nåt som man vet inte borde komma ut. jag kan gråta av kärlek, att jag tycker om någon så himla mycket. jag gråta av skratt, vilket jag gör varje dag. men också av saknad. som just precis nu när jag tänker på att didrik har vart borta i två dagar och han ska vara borta två veckor till. jag hoppas verkligen han har det bra men han borde faktiskt komma hem till mig tycker jag.. haha nejdå jag kan unna honom det, han är faktiskt värd det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0