dag 2, min bästa vän

jag har massa otroligt fina vänner som jag absolut inte skulle klara mig utan, men jag måste välja en, så min bästa vän heter paula svensson. hon har vart min bästa vän i över 12 år nu och hon är världens bästa tjej! vi har så otroligt mycket minnen ihop, stockholm en miljon gånger, göteborg minst lika många gånger, frankrike två gånger och så i somras när vi var i greklad. och alla gånger vi var små, bytte kläder, gick på discon och värst av allt, kissade i garderoben. hon är hel knäpp men världens finaste, snällaste och underbaraste person. som alltid finns där om man behöver prata. vi träffas tyvärr inte lika ofta som jag skulle vilja, vi går på olika skolor och bor inte så särskilt nära varandra. men minst en gång i veckan blir det i alla fall, vi tränar volleyboll tillsammans och ses ganska ofta på helgerna. jag älskar henne otroligt mycket och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne! hon gör att jag orkar igenom det värsta och får mig att må ännu bättre när allt redan är på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0