dag 6, en/flera saker jag ska göra innan jag fyller 30

jag tar dag 6 redan nu, jag har så otroligt tråkigt!
oj, innan jag fyller 30... jag är inte en sån som brukar tänka framåt, jag lever mest för stunden.men visst, vissa saker kan jag tänka på ibland. till exempel ska jag resa. det har jag redan bestämt. jag vill se världen, flytta bort från sverige. bo utomlands det är en dröm jag alltid har haft. sen finns det ju saker jag inte kan bestämma över. som att gifta mig och skaffa barn, självklart vill jag helst ha både gift mig och ha ett barn innan 30 men som sagt, det kan jag inte bestämma över nu. annars är det det väl ingenting, bra jobb kanske. men just nu är nog att se världen det enda jag bestämt mig för att göra innan 30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0