du vet du kan förändra allting

känner att inlägget om paula vart sådär det med, hmmmmm äh det duger! det hela gick ut på att jag älskar henne och det vet hon redan om! kom ganska nyss hem från träningen och nu ska jag plugga lite so. tror jag börjar bli lite halvsjuk min hals gör ont som bara den! får hoppas att det går över tills imorgon. inte vart min turdag idag kan jag ju säga... emma 1 och emma 2 puttade in didrik i mig och bara för att han är lång som en giraff så fick jag hans haka i min panna. ni kan ju gissa vad som ploppade upp då? exakt, en bula. och på träningen ställde linnea ner en plint på min stackars höger tå... får hoppas att det betyder en mega bra dag imorgon!
gekland

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHAH min rubrik är ju über söt!

2010-12-06 @ 21:50:52
URL: http://eemmacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0