kanske ska försöka?

Dag 01 – Om mig

Dag 02 – Min bästa vän
Dag 03 – Mina resor
Dag 04 – En rolig kväll
Dag 05 – 10 sanningar om mig själv
Dag 06 – En/flera saker jag ska göra innan jag blir 30
Dag 07 – Min framtid
Dag 08 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 09 – Mina syskon
Dag 10 – Det här saknar jag
Dag 11 – Den här veckan
Dag 12 – Fotboll
Dag 13 – Mina drömmar
Dag 14 – Min favoritplats
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Det här får mig att gråta
Dag 17 – Detta ångrar jag
Dag 18 – Den här månaden
Dag 19 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
Dag 20 – Något olagligt jag gjort
Dag 21 – Det här får mig att må bättre
Dag 22 – Min nuvarande kärlek


jag hittar ju ändå aldrig något att skriva om.. hmm får se hur jag gör!
nu ska jag göra mig iordning, ska till didrik snart. om han vaknar.
eller han kanske redan är vaken ? man vet aldrig, nu ska jag borsta tänderna ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0