klantig madeleine

vaknade av melodin till julkalendern. inte ett trevligt sätt att vakna på, i alla fall inte kvart i nio en söndag. tänkte unna mig själv att sova länge bara för att jag gick upp tjugo i sex i lördags, men nej. och kom också på att jag glömde mitt guldhalsband i västra ämtervik. stor chans att jag får tillbaka det asså.... ganska så väldigt ledsen, det betydde jätte mycket för mig. jag hade fick det av min farmor och farfar när jag föddes. men jag har i alla fall ringt tränaren och hon skulle åka dit och titta om det fanns kvar, så det är bara att hoppas på det bästa. ska snart åka till stan med mamma och pappa.
ÅH JAG FICK JUST VETA ATT HON HITTADE DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET halsbandet alltså. nu blev jag glad nu ska jag fira med chips pusssssss
mmmm söta tjejer 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0