och att alla paradis ljuger tillslut

jag skriver bara om dom där dumma dag 1,2,3,4,5 blablabla sakerna. det händer ju inte så mycket i mitt liv som är intressant att skriva om, och inte tar jag några bilder heller! idag har jag i alla fall vart på stan med paula, vi köpte presenter och fikade. räkmackor i högsta hugg! kom hem för en stund sen och har titta på någon tomte film med mamma pappa och emelie, rätt så gullig men efter ungefär halva fick jag huvudvärk och datan var enda utvägen! okej jag erkänner jag orkade bara inte med ljudet av tomtar och troll längre. längtar till jul! det är så himla mysigt då! och sen går det ju runt en himla massa skitsnack som jag inte fattar någonting om, väldigt arg. folk  som inte har nåt bättre för sig än att hitta på en massa och sprida runt, låter dom vara. dom kanske njuter av det! nu ska jag försöka ändra lite på bloggen snaaaaark jag fattar verkligen ingenting av alla koder, jag chansar lite och ser hur det blir! pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0