vi mot världen

hej, jag sitter och fryser igen. 20 minus är inget att leka med alltså! jag didrik och emma har vandrat runt på stan idag i det fina vintervädret, allt för att jag skulle ta min spruta. och idag är det första december, julafton närmar sig! jag längtar redan, fast nej egentligen inte. didrik drar till vietnam snart och lämnar mig kvar i svergie. inte helt nöjd med det asså... egentligen borde jag plugga nu men jag har inga böcker så jag njuter av min musik i stället. puss
och eftersom jag är som jag är, lat , så får ni stå ut med att webben är det enda jag orkar ta kort med.


Kommentarer
Postat av: Emma

mmm it was really coooold :(

2010-12-03 @ 11:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0