allt som inte dödar dig gör dig bara starkare

hej, jag sitter och mumsar choklad och fryser lite smått. det är ju så galet kallt ute att man överväger att bli nunna och inte lämna hemmet. jag har vart på bodaborg men sara angelica emil didrik och felix idag, vi har haft det jätte kul och mysigt meeen eftersom vi åkte till stationen klockan 7 i morse var vi alla lite halv trötta. men det gick väl okej ändå! jag har väl inte mycket mer att skriva förutom att jag åker till stockholm imorgon klockan 8 och att jag inte haft sovmorgon på hela lovet. har nästan gått upp tidigare än vanligt varje dag. så idag tänkte jag gå och lägga mig klockan 10 och sova ut. på måndag börjar skolan igen och gud vad jag längtar..! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0