emma ♥

har haft en super dag. gick upp tidigt för att spela match, som vi vann. vilket var jätte roligt! sen åkte jag med paula upp på stan, vi åt med våra familjer och medan hon gick vidare till viktor mötte jag upp emma. vi hade det jätte mysigt och jag handlade julklappar åt hela familjen, så nu är det redan klart! sen satt vi inne på mcdonalds och pratade i jag vet inte hur länge, mer än två timmar var det i alla fall. såklart var emma tvungen att ha tuggummi men det gick fort att köpa och efter ett tag satt vi inne på mc igen! vid sju tog vi bussen hem och nu sitter jag här och är mätt som sjutton. fast ändå sugen på ben & jerry's... borde kanske smaka liiiite! jag hade faktiskt nåra bilder som jag skulle kunna  lägga upp men mobilfan har gått sönder och minnes kortet är helt weird. arg madeleine! men ska snart sova, ska upp innan 6 imorgon. xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0