31/10 2010

sista oktober, snart november = snart december och julafton!
hej, jag sitter för mig själv och lyssnar på musik. ganska mysigt faktiskt. har vart hos mina kusiner hela dagen, sprungit efter en massa barn, väldigt utmattande tur att dom är så söta! och jag bara njuter av att jag inte ska till skolan imorgon, ska träffa didrik istället. och kanske träna senare, får se. borde väl egentligen skriva lite av min läxa i svenskan, men det känns lite för jobbigt faktiskt! mne jag måste väl släpa mig iväg till duschen, ha en super kväll! xxx
madeleine ♥ sin jete bra webbkamera! 

Kommentarer
Postat av: JULIA

åh vad jag längtar till advent :)

2010-11-01 @ 10:17:50
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0