broder daniel ♥

jag har inte hunnit skriva nåt, eller jag har inte orkat, ska berätta lite. var hos didrik i fredags, på lördagen spelade jag match, och vi ska inte tala om hur dåligt det gick. senare åkte jag paula felix och didrik till gustavsvik och sen gick jag på bio med mamma och emelie, i rymden finns inga känslor, det var väl sådär kan man ju säga! igår träffade jag olivia som jag inte träffat på skit länge, vi var lite på stan, super mysigt hade vi. sen åkte jag till didrik en kortis och vi gick på bio med felix, lyckan kärleken och meningen med livet. den var bra, tyckte i alla fall jag och felix haha. idag har jag bara pluggat pluggat och pluggat. ska kanske på träning snart , får se hur det går med plugget först! och jag ska bli bättre att skriva, snart. har inga bilder så det blir så tråkiga inlägg. puss

Kommentarer
Postat av: Emma

hej tänkte bara tala om att du är super :)<3

2010-10-26 @ 17:47:21
Postat av: Emma

dagen innan det här fyllde jag 14år och då grattade du mig inte..ledsen emma

2011-02-25 @ 11:40:13
URL: http://emmahummer.blogg.se/
Postat av: Emma

ja det här inlägget är från den 25:e oktober och jag fyller år den 24:e oktober och då grattade du inte mig, iallafall inte på bloggen, förstår du mitt brustna hjärta nu eller??

2011-02-27 @ 10:53:27
URL: http://emmahummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0