du lever för skratten precis som jag

jag har ont i magen, fortfarande, jag åt en hel ben & jerry's på 40 min förut.. mycket,mycket,mycket otroligt dumt! nu sitter jag i mörkret och lyssnar på musik, borde packa men orkar inte. orkar inte mycket nu för tiden. och så  har jag tre onödiga muskelknutar i ryggen som johanna spenderade 30 min till att försöka massera men utan verkan. dom gör olagligt ont! och så är jag gaaaaalet trött, ska lägga mig 8 ikväll, tåger till stockholm går 10 över 8 imorgon, måste passa på att sova lite. tror jag skiter i att ta med datorn, det blir för krångligt! skriver när jag är hemma. puss på er!





jag saknar grekland, jag saknar sommaren och jag saknar att vara brun som aldrig förr!



Kommentarer
Postat av: Johannna Lindström

haha jag kanske kan massera lite till på måndag elr så :)) <3

2010-10-10 @ 19:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0