hej jag heter madeleine

och jag är trött, förkyld och hungrig!
ehm, ah ungefär det. men jag är glad i alla fall för..... att jag trodde det fanns ben & jerry's i frysen men jag gick just och kollade och det fanns det inte, så nu är jag ledsen. hann inte skriva något igår efter som jag tränade länge och inte i söndags för att jag var trött. jag ska snart iväg på träning igen men först måste jag äta lite! pusselipuss
nej jag håller inte för näsan,absolut inte och jag känner att det var mycket bilder från greklad meeeeeeeeen jag har inga andra haha!

Kommentarer
Postat av: Missdoll

Tack för att du tog din tid o skriva ngr frågor i min frågestund, jätte kul! Har nu även besvarat frågorna på bloggen, in o checka vetja! ;)



KRAM /MISSDOLL

2010-10-13 @ 13:33:28
URL: http://www.missdoll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0