hejsan hoppsan lillebror

jag tänker (försöka) börja blogga igen! jag har haft en himla massa läxor och har inte hunnit. nu sitter jag och pluggar fysik, och så försöker jag öva på min ostämda gitarr, ger väl inte så värst mycket övning antar jag. plus att jag är sjuk, underbara söndag! och så har jag färgat brunt hår, och jag är faktiskt nöjd. det trodde jag inte att jag skulle bli men håret blev bättre än förväntat. sara och angelica har vart här hela helgen, vi har haft det super! ni får några bilder där nere, kram


Kommentarer
Postat av: emma

gud vilken söt tjej du är! :D

2010-10-03 @ 14:32:04
URL: http://jernstaaaijn.blogg.se/
Postat av: blommaN

men du kommer till skolan imorgon vaaa?

2010-10-03 @ 18:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0