höstlov!

tjaaaaa, didrik och felix åkte nyss hem, vi har kollat film och ätit glass haha firar höstlovet! och exakt när dom åkte kom jag på att mobil fan var borta, jag och min syster har letat ihjäl oss och vart ute på vägen o allt, sen hittade jag den under en soffkudde för ca, 15 sek sen. mycket klyftigt av mig! jag är himla trött och ska nog sova tidigt idag, fast vi får väl se hur det går med det. har match imorgon i alla fall så jag önskar mig själv lycka till,  och så är jag mycket nöjd över mig själv för att jag tog mig igenom en vecka med 4 fula prov. duktigt madde. xxx

har fortfarande inga bilder

Kommentarer
Postat av: Blomman

Men alltså kycklingburgare från Mc Donalds, finns det något bättre? (Kina muren och ben&jerrys räknas inte) :):):)

2010-10-30 @ 12:28:09
Postat av: Jinfi(:

Naw, taack:)<3

2010-10-30 @ 22:01:50
URL: http://piinklolliipop.blogg.se/
Postat av: bubblan

nej min älskade syster, det finns det nog inte, (eller ah med tanke på att kinamuren och ben & jerry's inte räknas)

2010-10-30 @ 23:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0