onsdag

hej, överväger just nu om jag borde göra läxan, eller rättare sagt om jag orkar, för jag borde verkligen göra den. eller dom, har både fysik och matte. men har redan gjort musik läxan och skrivi klart svenska recensionen så lite duktig har jag vart i alla fall! sen har jag vart hos didrik också, efter skolan som slutade sent som sjutton, detv ar en otroligt seg dag, men fick tillbaka två prov och gjorde två. ett mvg och ett vg, jätte näjd! dom proven jag gjorde gick väl sådär, hoppas på det bästa! imorgon ska jag träffa emma, som jag ärligt talat inte träffat liksom på fritiden på typ två, tre år! knäppt. det ska bli jätte kul, senare ska vi hem till evelina på fotbolls avslutning. mys dag! xxx

Kommentarer
Postat av: din mormor

sjuuuuuuuuuuuukt länge sen !!! <3

2010-10-27 @ 21:40:19
URL: http://emmmas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0