sara bergman ♥

världens underbaraste människa som jag saknar otroligt mycket, jämt! hon bor
10 mil från mig och jag önskar varje dag att hon bodde hos mig. varje gång vi ses
får vi nog minst 8 magrutor av alla skratt! du är en super knasig tjej som just raderade
sin design på bloggen, det säger väl ganska mycket om hur du är eftersom sånt händer
dig nästan lite för ofta. och precis som du skrev så har vi miljoner roliga minnen, som
våran pizza, remember? den vart lite som en 20 hörning eller något sånt. men bäst av
alla är frankrike 2009. det var sjukt roligt och jag hoppas verkligen vi kan åka utomlands
tillsammans igen! du är världens bästa tjej med en lite halvdan humor sådär. haha hel
knäpp är du i alla fall och världen finaste! jag älskar dig, det vet du !



Kommentarer
Postat av: Jinfi(:

men sööt:)

2010-10-30 @ 01:44:18
URL: http://piinklolliipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0