aldrig mer.....

jag har gått en mil idag, det var rätt så hemskt faktiskt. fast den åkte jag till stan med mina super tjejer och det var awesome för vi träffade cornelia som alla har saknat jätte mega mycket. vi åt på la baguette och gick runt lite bara. sen vart det bara jag och cornelia kvar, dom andra försvann. då gick vi och tog hål i mitt lilla öra som nu ser ut som en tomteluva. det var väl ungefär vad jag hade att säga, ska bara stanna hemma med min syster ikväll, kolla film och så. imorgon har jag match tidigt så jag ska lägga mig i tid! och så tog jag faktiskt bilder i dag, kors i taket! haha, ni får några här, puss på er .
och jag slutar med den här bilden för jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: Emma

men hihi så gullig jag var där i bakgrunden då!

2010-09-13 @ 17:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0