fjärde mars tvåtusentio

då åkte jag till stockholm med tre underbara tjejer för att kolla på ett band som förändrat mitt och många andras liv. tokio hotel, en sjuk upplevelse, det var så otroligt underbart att se dom. jag grät av lycka efteråt och skrek gjorde jag under hela konserten. det var det bästa jag gjort i mitt liv, idag var det ett halvår sen men det känns som om det var igår. jag kommer fortfarande ihåg känslan i magen och glädjen hos alla omkring en. och att jag åkte med världens finaste och underbaraste vänner gjorde ju inte saken sämre. jag såg på alla tre hur otroligt lyckliga dom var och det gjorde mig ännu lyckligare. och så fort jag tänker tillbaka så finns känslan där igen, lycka. och det är underbart. 4/3 -10 den bästa dagen i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: astrid

Har frågestund på bloggen, kika gärna in och ställ en fråga! :)

2010-09-04 @ 23:26:58
URL: http://thiinkastriid.blogg.se/
Postat av: Bella

Åhh gud tack så hemskt mycket :) vad glad jag blir!! Tack fina du :) hoppas du får en fin Söndag nu :D kram

2010-09-05 @ 11:36:16
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0