maddes lilla olle i skogen gick....

nej jag skoja, hej jag sitter hos olle nu. hon bär en fäck hatt, och lyssnar på musik jag absolut inte gillar. och båda två  skriker för vi har ont i våra öron, inte trevligt. snart ska vi hitta på nåt, nåt kul bestämde vi just. intressant undrar hur lång tid det tar innan vi har kommit på nåt....... men jag skriver mer ikväll när jag har ... PLUGGAT! bara för att jag sket i det igår, dumt. puss





det här är olivia hon är en mycket vacker flicka som jag elskar.


Kommentarer
Postat av: M

va bra att du mår bra! Jag mår väldigt dåligt, men de blir väl bättre snart..

Jag vet de egentligen, men min ÄS intalar mig att jag inte duger som jag är

2010-09-12 @ 18:52:16
URL: http://meandmybody.blogg.se/
Postat av: olivia

I LOVE YOU!

2010-09-12 @ 18:54:25
Postat av: M

tack<3

2010-09-12 @ 20:57:03
URL: http://meandmybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0