but that was when i ruled the world

kom nyss hem från världens bästa kille. ska snart dra mig mot sängen, blir så jäkla trött av regn vädret. fast de klart, hellre regn än snö. annars har det inte hänt så mycket idag, eller jo jag har gjort mycket men inget intressant. vart ute och sprungit, varit på marieberg och hälsat på släkten. på fredag blir jag blond också, hmm inte helt säker över de där alltså. blond eller brunett? ärligt talat svåraste valet hittills i mitt liv, ne jag skoja men på gränsen till alltså. fast egentligen ska jag ju bara slinga, och då blir jag ju brunett men en liten släng av blondin! förträffligt!
gud så gulligt, jag älskar dig 

Kommentarer
Postat av: Emma

erkänn att du älskar mig snäppet mer?

2011-04-04 @ 18:41:47
URL: http://emmahummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0