taggar sm och hoppas på en bättre dag imorgon

är mega förkyld men det gör ingenting för jag är så enormt taggad till sm imorgon, hoppas bara jag mår liiite bättre! tar ledigt halvdag för att kunna fixa mat, packa klart och sen möta upp mitt underbara lag på tågstationen. sen ger vi oss av till göteborg och JÄVLAR vad kul vi ska ha! nu ska jag fortsätta med packiningen och sen blir det läggdags tidigt,tidigt. blir alltså ingen uppdatering i helgen. det är i och för sig inget ovanligt så det kommer väl inte märkas så mycket antar jag!

Kommentarer
Postat av: Emma

hallååå varför bloggar du aldrig du har säkert jätte mycket att blogga om typ som att du varit i estland och köpt en mega fin klänning sen har du ju dom där super snygga bilderna från kemi lektionen innan påsklovet? asså daaaaaaaah

2011-04-25 @ 19:22:11
URL: http://emmahummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0