alla hjärtans dag

sitter och äter mitt alla hjärtans dag godis jag fått av mina underbara vänner och min ännu mera underbara pojkvän. har lite smått med feber men måste vara frisk imorgon så vi låtsas att jag är frisk! ska nämligen spela badminton (stavningen??) ha innebandyturnering och äta på kinamuren med tjejerna! det blir toppen! har spenderat en himla massa timmar med att fixa över alla kläderna från gamla garderoberna till den nya. inte helt lätt eftersom allt bara ligger ihop tryck i hörnen.  ligger fortfarande en massa skit på golvet jag måste plocka upp, tyvärr.
jag och min bästavän. jag tror i alla fall att det är jag, hittade det gulliga bilden på hennes blogg och kan inte tänka mig att det är någon annan än jag, men... det ser ut som jag fast ändå inte, hmm det här kan bli pinsamt, men vi kan ju chansa på att det faktiskt är jag! okej jag babblar, skyller på febern herå!

Kommentarer
Postat av: Emma

såg jag fel eller länkade du din gamla blogg på en komentar på min blogg? du har nog verkligen feber!krya på dig hjärtat

2011-02-14 @ 21:31:04
URL: http://emmahummer.blogg.se/
Postat av: cornelia

DET ÄR DU MIN FINASTE VÄN!!<3

2011-02-15 @ 18:01:21
URL: http://cornelians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0