helt ovärt inlägg

sitter och letar efter lite kläder på internet, redan beställt ett par skor, en klänning och en tröja. och snart är det äntligen äntligen äntligen sportlov. fy vad skönt. kommer spendera hela mitt sportlov med att renskriva svenskan, det är i och för sig mindre skönt. kom på nu att jag och johanna är med i en tävling om lars winnerbäck biljetter. jag kommer bli alldeles väldigt lycklig om jag vinner, hehe stor chans. och imorgon åker bästis emma på kryssning och världens bästa paula är i sydarfrika. endast jag utan något liv känns det som, får hitta på något kul typ som att.. äta! bra idé madde! ciao maten väntar!


woho min älskade sko som kommer till hemmet snart!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag är hemma igen vi måste snart ses och jag har röda converse!

2011-02-18 @ 22:52:28
URL: http://emmahummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0