jag kom inte på någon rubrik

sitter och försöker plugga lite engelska. men läxan är så lätt så det behövs egentligen inte. vart lite på stan idag med emma och johanna först, sen johanna bara och sen kom didrik. vet inte riktigt vad vi gjorde egentligen, strula till det på mcdonalds hann jag emma och johanna göra i alla fall! det hela slutade med att jag och didrik gick hem från stan, det var kallt som ni kanske förstår.  kom ganska så nyss hem från honom och funderar på att gå och sova, trött som sjutton. borde duscha först. hmmm så får det bli duscha sen sova! natti
mobilkameror är så underbara när vissa delar av bilderna blir oskarpa...

Kommentarer
Postat av: hannie

asså madeleine, hur tänkte du med den sista bilden, usch usch men jag kna bjuda poå den :P

puss

2011-02-02 @ 22:14:51
Postat av: Emma

nawi söti

2011-02-03 @ 16:32:14
URL: http://emmahummer.blogg.se/
Postat av: emma

finingar

2011-02-06 @ 15:24:48
Postat av: cornelia

du är för fin

2011-02-12 @ 12:25:04
URL: http://cornelians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0