man måste genom drömmar

hej! kom nyss hem från stan, har handlat alla hjärtans dag presenter åt mina snygga brudar. nu måste jag fixa till dom lite bara. och så måste jag skriva lite på svenska läxan. plus att jag hittade en prao plats på stan, väldigt nöjd över mig själv. och ikväll beställer vi hem kina mat, glad? nä vadå?! kanske ska träffa didrik också, får se. idag dansade jag och min fina vän emma carlsson runt i skolan och eftersom vi trodde att ingen såg oss så dansade vi inte vackert, det visade sig såklart att en lärare stog och tittade in genom fönstret med en väldigt konstig blick... jaja sånt händer! imorgon ska jag i alla fall spela match och sedan ska jag direkt till mina kusiner i eskilstuna. så blir nog ingen uppdatering kram

Kommentarer
Postat av: sara

haha om du gör, niggaaaaaaaa

2011-02-11 @ 22:22:18
URL: http://ssarabergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0