STRESSAD TJEJ

det är vad lilla osminkade jag har ägnat mig åt idag! sätta in an massa söta gamla foton i mitt söta silvriga fotoalbum! hoppas att pappa snart åker ner och handlar färg till mitt skrivbord, jag blir lite deprimerad så fort jag går in i rummet. det ligger saker överallt och jag behöver skrivbordet för att få ordning på dom. och för att få skrivbordet måste jag måla det. och för att kunna måla det måste jag ha färg. så enkelt var dte! oooooch så måste jag skriva svenska. fattas bara det.. har inte srivit någonting idag. gud vad jag längtar utomlands! tills vidare får jag väl nöja mig med att längta till stockholm eftersom vi åker dit redan imorgon! vi ska shoppa och gå och se en musikal, ska bli jätte kul. och sen är sportlovet slut, det har gått så himla fort. måste plugga eftersom vi har en massa prov veckora efter lovet. och sen har jag ju prao snart också herrejesus, undrar gur det kommer gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0