dear maria, count me in

ska snart åka iväg och träna, försöker få tag på em, det går sådär. smartskallen har ingen laddare så mobilen är väl antagligen stendöd. skrev ingenting igår, jag var i västerås och firade min nu 15 åriga kusin! stackars didrik fick leta presenter med mig i hundra år innan men angelica blev nöjd så det var värt det. eller, jag tycker i alla fall att det var värt det! nä nu ska jag dra mig mot rummet och byta om, efter träningen tror jag att jag ska hjälpa älsklings paula att flytta, vi får se skriver kanske ikväll.
jag är så extremt dålig på att ta kort, kanske kommer alldeles för många sånna här bilder ett tag nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: tack så mycket :)

2011-01-29 @ 19:57:11
URL: http://emmamirandaester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0