dreams only last for a night

jag hostar som en känguru. inte alls trevligt, plus att i morse var jag arg som sjutton. när jag går ut från huset är det såklart isbana och bom pang krasch, gissa tre gånger vem som låg på marken? mmm precis, jag. morr. och nu hostar jag som sagt som en känguru och är hes och har ont i halsen. kan inte jag bara bli helt frisk? får inte träna eller något, kommer hinna bli stor som en sumobrottare! fast det är klart, sånna  behövs väl också. nu ska jag dricka någonting varmt och hoppas att hasen blir bättre.
som ni märker orkar jag inte ta bilder, men jag gör det när och om jag helt plötsligt inte är så lat längre.

Kommentarer
Postat av: Emma

älska madeleines halkningar<33333

2011-01-18 @ 17:14:16
URL: http://emmahummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0