emma ♥ emma ♥ madeleine

jag har saknat mina tjejor massa massa massa idag, och inte får jag gå till skolan imorgon heller. kommer hittas död av tristess i mitt eget hem. inte bra inte bra, jag har ju min glass i alla fall och mina jätte roliga penicillin. måste säga att dom är mkt trevliga att umgås med! börjar bli hungrig också har bara ätit macka + glass idag, orkar inte gå upp ur soffan. lat madeleine. jag har förresten kollat på barbie och nötknäpparen idag, högst intressant film måste jag säga! äh nu börjar de spåra ut här, har inget att skriva så jag gör det imorgon istället!

mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: Emma

åh vi som har hemkunskap, hoppas vi inte lagar nått bara för det! jo men visst jag kommer med cola (SÅKLART)

2011-01-12 @ 19:44:03
URL: http://emmahummer.blogg.se/
Postat av: emma

ja SJÄLVKLART! vi vill ju absolut ta bondebussen i typ en timma och lämna colan och sen vänta på bussen i 3 timmar och tillbaka !!!!! absolut!!

2011-01-12 @ 20:16:15
URL: http://emacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0