frisk frisk frisk

yes! frisk, någorlunda frisk i alla fall. medan jag låg och sov i soffan stormade mina älsklingar in i huset med cola åt mig. så snälla dom är! vi stekte pannkakor och hmm det gick sådär med smeten. trots att vi gjorde runt 20 pannkakor står det en hel bunke med smet i kylen. får bli frukosten imorgon istället! emma räkan hummer blev lite småsur för att det inte blev någon bild på henne i förra inlägget(hon får egentligen skylla sig själv eftersom hon hela tiden har handen för ansiktet) men här får ni en söt bild på henne!

Kommentarer
Postat av: Emma

du jag var faktist seriös när jag sa tack att du inte la upp någon bild på mig ditt cp

2011-01-14 @ 15:08:04
URL: http://emmahummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0