sjuk... igen

jag hade svårt att somna igår. gick och la mig tidigt men somnade inte förrän 12. halv ett vaknar jag av att mitt öra och min hals gör ont. fruktansvärt hemskt jätte ont. låg i soffan hela natten och grät sov väl nån halvtimma här och där. det var nog den värsta natten i mitt liv, nu har jag var på vårdcentralen och det var som jag trodde, öroninflammation, nu får jag äta penicillin igen. 6 st om dagen i fem dagar. fy vad lätt jag blir sjuk nu för tiden. det började med feber, sen urinvägsinfektion förkylning, magsjuka förkylning och nu öroninflammation. och det är bara under en och en halv månad! fast så hemskt är det inte med tanke på att jag får ligga hemma i soffan och äta ben & jerry's istället för att vara i skolan! hoppas jag blir frisk till imorgon i alla fall, börjar redan vara liiite små trött på att vara hemma. men bara lite! ska försöka sova lite kanske skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Emma

fina madeleine!

åh saknar dig i skolan ju, erkänn du saknar oss

2011-01-12 @ 16:39:35
URL: http://emmahummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0