ska bli bättre

jag har uppdaterat extremt dåligt nu ett tag. var ju först i sälen och skulle fira nyår, och eftersom jag aldrig har turen med mig blev jag ju såklart magsjuk. spydde hela nyårsafton, inte speciellt roligt alls. mår fortfarande inte helt bra men i alla fall bättre.  kom hem i söndags och i går var jag i västerås och träffade sara och angelica med felix och didrik. så jag har inte haft så stor chans att skriva, och idag åker jag iväg med distriktslaget hmmm alltså ingen uppdatering på ett tag. och eftersom paula firade nyår med mig så har hon blivit magsjuk nu, hon får inte följa med alltså, känner mig väldigt elak. hoppas hon blir frisk snart! tänkte skriva upp mina nyårslöften här också så jag inte glömmer bort dom!
-sluta bita på naglarna
-blogga mycket mer
-sluta med godiset
-träna!
så nu går det liksom inte att komma undan, vi får se hur det går med dedär alltså.. äh jag får göra så gott jag kan! nu ska jag i alla fall fortsätta packa! skriver när jag kommer hem! xxx

Kommentarer
Postat av: Emma

gillar dina nyårslöften eftersom mina ser ungefär likadana ut, vi säger såhär, gå ner till ica på skoltid är okej, men inget får köpas! :)

2011-01-04 @ 21:38:06
URL: http://emmahummer.blogg.se/
Postat av: Emma

älskling när kommeru hem då? du får inte missa jay imorgon på marieberg kl 18?! :)

2011-01-06 @ 17:09:37
URL: http://emmahummer.blogg.se/
Postat av: claudia

sv; jupp, självklart :D

2011-01-07 @ 11:18:05
URL: http://wirsindtraumer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0