skisser för sommaren

fy vad jag längtar till sommaren, snygga kläderna, värmen, ledigheten, allt!
hej hopp, min fredag kommer vara tråkig som sjutton. egentligen gör det väl inte så mycket, jag måste ändå vila eftersom jag åker till farmor och farfar imorgon. vi ska shoppa med min syster och mina kusin! kommer bli super och jag hoppas jag hittar massa kläder, känns tomt i garderoben. för övrigt kom nyss hem från skolan, eller ganska nyss i alla fall. annars har det väl inte hänt så mycket idag. förutom att jag har en himla massa läxor/prov nästa vecka. känns sådääär måste jag säga. och inte är jag helt frisk heller, hostar en massa trots att jag har tagit medicin mot det & örat börjar göra ont igen. jag frisknar väl till snart! hoppas jag i alla fall, nu ska jag titta om det finns något gott i kylen! xxx
frankrike 2009, snart två år sen. tiden går alldeles för fort.

Kommentarer
Postat av: sara

4 snygga brudar på en liten madrass, händer i år igen kanske? hihi

2011-01-14 @ 19:55:58
URL: http://ssarabergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0