the smile you fake, the steps you take

sitter och gör absolut ingenting! firar att det är lördag, haha nej men har ingenting annat för mig. eller jo det börjar en film snart som jag ska sätta mig och kolla på samtidigt som jag äter min ben & jerry's, mums! eller egentligen kollar jag på a cinderella story just nu, men den har jag sett så många gånger så det räknas inte. imorgon ska jag träffa em, mysmys. får se vad vi hittar på! fikar på stan kanske, hoppas på några kort också har absolut inga alls. har en systemkamera som knappt används, måste verkligen bättre mig! ne nnu blev klockan helt plötsligt över nio, filmtime!

Kommentarer
Postat av: felicia

fin blogg =)

2011-01-30 @ 19:15:16
URL: http://feliciasbara.blogg.se/
Postat av: Emma

alltså åå jag vill också ha en sån tröja den ser ju super mysig ut :(

2011-02-03 @ 18:50:57
URL: http://emmahummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0