sliten trött och på halvdåligt humör

vet inte alls vad det är med mig just nu, känner mig små sur och allmänt irriterad. vet faktiskt inte ens på vad. meen till lite roligare saker, blev rik(för att vara jag) efter mitt släkt kalas och fick även två böcker. har bbörjat läsa den ena, en sann berättelse om två svenska flickor som åker till tokyo i japan. sorglig och lite läskig är den och det kanske bidrar lite till mitt dåliga humör. det gör ju inte saken bättre att jag saknar min fina pojkvän,min fina paula och mina fina emmor. annars har jag väl inte så mycket mer att säga, åker till mina kusiner imorgon för att få testa bada lite i deras nybyggda pool. om vädret tillåter det, vilket jag inte tror men hoppas. xxxx

Kommentarer
Postat av: Julia

Äntligen att du har börjat blogga igen Madde!

Har faktiskt saknat ditt bloggande, :D

fortsätt så som du gör nu, ;)

kram på dig!

2011-07-30 @ 23:15:13
URL: http://www.juliaklintberg.devote.se
Postat av: Emma

Saknar dig tusen gånger mer :(

2011-07-31 @ 16:51:17
URL: http://emmahummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0