tänkte försöka på nytt.

vi får se hur det går. saknat bloggandet lite faktiskt. mest för att behöva skriva av sig någonstans! sommerlovet är ju förövrigt snart slut(vilket till och med är jobbigt att skriva, bara tanken gör mig nervös). men på ett sätt har jag ärligt talat längtat lite efter skolan. lär ångra att jag har sagt så om någon månad! annars har jag haft ett helt okej sommarlov. två underbara veckor i frankrike, mys med fina vänner en fin födelsedag och massa fika, godis, glass och annat som är överfullt med socker. kan väl helt enkelt inte bli bättre! och om bara några dagar rullar jag iväg på fotbollscup efter allt detta ätande, vi får väl se hur det går! för en gångs skull har jag massa bilder som inte använts! dom räcker nog för ett tag! imorgon kommer min släkt på ett försenat födelsedags kalas, det blirr toppen! hinner nog med en uppdatering också.

Kommentarer
Postat av: Emma

JAAAAAAAAAAA FORTSÄTT SÅ!!

2011-07-29 @ 22:54:01
URL: http://emmahummer.blogg.se/
Postat av: Nicolina

svar från bloppis: Jaa, det funkar alldeles utmärkt !! Jag ska möta upp en annan tjej som ska köpa en sak från min bloppis redan nästa vecka, efter tisdag någon gång, skulle det funkar för dig kanske? Du kan ju ta mitt mobilnr 0738926778 och skicka iväg ett sms och skriva att det är du så kan vi ju höras av på sms, du kan ju säga någon dag som du ska in till stan/kan ta dig in till stan också! Kraam!

2011-07-29 @ 23:40:56
URL: http://nicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0