19.11

har vart i karlstad hela dagen och spelat volleyboll. sista seriematchen, skönt med vinst! var i och för sig ingen jätte insats men vinst som vinst haha! sitter och väntar på solsidan och är lite små rädd inför mogondagen. prao, hmm vi får väl se hur jag tar mig igenom det! sen har jag en vecka full med uttagningar till u19 sm. lite små rädd för det med. lite allmänt smårädd sådär. och inga bilder orkar jag ta heller, det blir ett sånt här dö tråkigt inlägg helt enkelt. hela min blogg är lite dö tråkig så får se till att göra något åt det eller ta bort bloggen helt! jag har väl bloggen bara för att kunna skriva någonstans egentligen, inte för att folk ska kolla. så den får vara lite allmänt dötråkig tills jag skaffar mig ett bättre liv att skriva om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0