med längtan till sommaren

jag är helt slut. skulle aldrig kunna tro att det var så sjukt jobbigt att jobba i en så liten affär. min rygg är delad i två just nu och det har bara gått en dag. jag dör lite för luncherna det är liksom höjdpunkten på dagen. även fast jag får sovmorgon imorgon så blir den läggdags typ... nu! kommer inte hinna med någonting på två veckor, jobbar till fem och sen har jag träningar. jesus kristus, kommer aldrig någonsin strunta i att ta med mig kläderna ut fån provhytterna mer säger jag bara! har förresten bestämt mig för att bli blond igen, får se när det blir bara.

Kommentarer
Postat av: sara

MEN KOLLA PÅ ALLA BILDER DU HAR LAGT UT!?

2011-03-15 @ 18:09:09
URL: http://ssarabergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0