vår?

sitter helt själv här hemma och tar det lugnt. har pracis ätit upp mina nudlar så jag är mätt som bara den! har gjort svenska provet nu, känns sådär. jag fick tillbaka engelska provet idag, det gick helt okej, ganska bra faktiskt. med tanke på min kunskaper i engelska alltså. ska snart dra mig iväg på träning, har inte tränat på en vecka så känner mig lite små seg. ute börjar snön smälta och det börjar bli vår! lycklig som fan rent ut sagt. hoppas det håller i sig bara! nu ska jag sätta mig och göra om lite kläder tänkte jag, vi får väl se hur det går!xxxx

Kommentarer
Postat av: sara

vilken jävla pudding, grrrrrrr

2011-03-08 @ 22:38:24
URL: http://ssarabergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0