dag 2

haft en super lång, men underbar, dag. började vid 8 med att gå till bagaren ( ja man går till bagaren och köper färska baguetter här, varje morgon!! ) vi fixade lite frukost och gick till slaktaren innan vi åkte mot stranden. vi har så jäkla sköna dagar så att det inte är sant! vi började jobba igen vid sex och har jobbat fram till nu. det mesta vi gör är att laga mat, men vi kommer nu i veckan få lite mer att göra. åh det är så underbart med värme igen!!!!! fast jag har det så bra har jag redan börjat längta till alla mina söta där hemma. speciellt min finaste didrik♥ vi har det i alla fall toppen här nere och jag sakna försöka uppdatera så mycket som möjligt! godnatt! /madeleine
blir ju inga direkt snygga kläddagar, är för varmt för att tänka snyggt, man måste tänka svalt helt enkelt! men nått snyggt ska jag väl försöka slänga på mig nån dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken härlig blogg! :)

2011-10-03 @ 14:56:57
URL: http://linasofia.webblogg.se/
Postat av: Lina

sv: Tack! Allt bra med mig, själv då? :)

2011-10-03 @ 17:28:05
URL: http://linasofia.webblogg.se/
Postat av: hälsningar från discoturken <3<33<<3

sötisar,fan vad nice ni har det ,sol,strand och bad, härligt! hoppas ni har det bra tjejooor!

2011-10-03 @ 17:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0