1...2...3.. borta





jag vågade! vet inte riktigt om jag är nöjd eller inte, kommer sakna mitt långa. men det är ju skönt att variera sig. önskar jag kunde byta lite från dag till dag, hehe.

har inte hunnit uppdatera någonting, förlåt! men jag har så sjukt jäkla mycket just nu! hinner inte ställa mig med kameran utan ni får nöja er med webbilderna tillsvidare, lovar att det komemr bättre bilder snart! var i alla fall på gymnasiemässa idag, vi får väl se vart jag slutar. är faktiskt ganska säker på vart jag vill gå redan nu, vilket ju faktiskt är ganska skönt! och om bara onsdag torsdag fredag åker jag och emma till frankrike, WIIIHO!

Kommentarer
Postat av: melanie

åh, vad bra du passade i det ! nu blev jag också sugen .. ;-)

2011-09-28 @ 16:41:58
URL: http://melanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0