dom kommer kliva på dig, dom kommer kliva på dig igen

kom ganska nyss hem efter en helg med massa träning + match. har varit hos didrik en stund ocksåbara för att få krama av mig lite. känns som att helgen gick alldeles för fort, får se om jag ens orkar ta mig upp till solan imorgon! har så ont i min rygg att det ser ut som att jag har bajsat på mig när jag går. de ju lite orginellt liksom. (kommer ihåg att jag lovade att ta bilder i huset, det går sådär om jag ska vara ärlig, hehe. men kan börja med att fota rummet lite, behövs en liten städning först bara)

Kommentarer
Postat av: melanie

från "dinsko" kommer skönheterna !

2011-09-04 @ 22:06:03
URL: http://melanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0